От началото на месец май нашите клиенти вече могат да се възползват от новия ни Клиентски център - уеб портал, който предоставя информация за издадени фактури, както и други видове счетоводни документи.
Въвеждането на тази функционалност е още една стъпка към продължаването на стратегията ни да дигитализираме оперативни процеси и да постигнем прозрачна комуникация с нашите клиенти.
Какво представлява Клиентския център?
Клиентския център е уеб портал, в който всеки един наш клиент, след като се регистрира, може да преглежда и сваля фактури, издадени към момента. Всяка нова издадена фактура ще бъде качвана именно в портала.
В Клиентския център клиентът ще има възможност и да следи за кои фактури предстои да направи плащане.
Нашата цел – отворена и бърза комуникация
Клиентският център ни дава възможност да оптимизираме процеса по издаване и изпращане на фактури към нашите клиенти. Използвайки го, ние ще постигнем пълна прозрачност и проследимост на процеса.
Той значително ще улесни и нашите клиенти, тъй като чрез него те ще имат бърз и лесен достъп до всички документи, които ги интересуват, при това по всяко време.
Как можете да използвате нашия Клиентски център?
Всеки наш клиент, който иска да използва Клиентския център, може да го направи след като премине през следните две стъпки:
Регистрацията е изключително лесна – изискват се две имена, имейл и име на компания, в която служителя работи.
2. Активация на профила (от Мундус)
След активация на профила от наша страна, клиентът ще има възможност да влиза в Клиентския център по всяко време.
При издаване на нов документ (фактура, кредитно известие, дебитно известие, протокол за извършени дейности), вече регистрираният клиент автоматично ще получава известие на имейла, с който се е регистрирал, че има нов документ в профила си.
Клиентският център може да бъде достъпен на следния линк: https://mundusbg.my.erp.net/cc